Strona główna » Wyniki szukania

Wyniki szukania: call center

Znaleziono produktów:22

Szukaj dokładnie wpisany tekst:tak

Szukaj w numerach katalogowych:tak

Szukaj w kodach producenta:tak

Szukaj w kodach EAN:tak

Szukaj w opisach produktów:tak

Platan Proxima serwer PBX IP

Platan PROXIMA

1 549,80 zł brutto1 260,00 zł netto
  • do 14 linii miejskich analogowych
  • do 16 łączy ISDN BRA (2B+D)
  • 1 łącze ISDN PRA (30B+D)
  • do 28 linii wewnętrznych analogowych
  • do 28 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW) - NOWOŚĆ!
  • 1 karta VoIP 64 - obsługa wraz ze zintegrowanym VoIP-em do 74 kanałów VoIP, do 200 portów VoIP
  • do 4 obsługiwanych kart SIM (portów GSM)
  • do 16 kanałów nagrywania
 
szt.Do koszyka
dodaj do porównaniadodaj do schowka
Naso CC Call Center

Program Naso CC aplikacja Klienta Call Cente

492,00 zł brutto400,00 zł netto
Aplikacja konsultanta (Naso Call Center Agent) wspiera pracę osób obsługujących ruch telefoniczny, zarówno przychodzący, jak i wychodzący. Dzięki integracji z bazami danych dostarcza informacji na temat rozmówców, ułatwia zachowanie historii kontaktów z klientami, informuje o kolejce połączeń oczekujących oraz pozwala raportować za pomocą statusów bieżącą pracę konsultanta. Aplikacja konsultanta oferuje:
szt.Do koszyka
dodaj do porównaniadodaj do schowka
Platan Call Monitor Pakiet 1 Manager2 Agentów

Platan Call Monitor Pakiet 1 Manager2 Agentów

1 353,00 zł brutto1 100,00 zł netto
  • Licencja na 1 managera i 2 agentów grupy dzwonienia
  • Wyświetlanie stanu kolejki połączeń, aktywności agentów, informacja o połączeniach odebranych, nieodebranych, do oddzwonienia
  • Statystyki połączeń dla grup dzwonienia i agentów w formie historii lub graficznej
szt.Do koszyka
dodaj do porównaniadodaj do schowka
Naso CC program Call Center

Program Naso CC Call Center Supervisor

1 033,20 zł brutto840,00 zł netto
Aplikacja supervisora (Naso Call Center Supervisor) pełni funkcje nadzorcze w stosunku do aplikacji konsultantów. Umożliwia zarówno bieżący podgląd ich pracy, kolejek oczekujących połączeń, jak i analizę statystyk pracy konsultantów (listy połączeń, liczbę połączeń, wydajność pracy). Służy także do definiowania użytkowników, linii oraz kolejek. Wielopoziomowe uprawnienia pozwalają na stworzenie kont dla supervisorów zarządzającymi różnymi działami w firmie.
szt.Do koszyka
dodaj do porównaniadodaj do schowka

Nasze hity
HitPlatan Libra serwer PBX IP

Platan Libra używana poleasingowa6 150,00 zł brutto5 000,00 zł netto

HitIPU-14.105.1U

Slican IPU-14.106.1U powystawowa5 289,00 zł4 231,20 zł brutto3 440,00 zł netto

Kontakt
  • e-TELECOM s.c
    ul.Przasnyska 6A lok 232
    01-756 Warszawa
    e-mail:biuro@e-telecom.pl
    NIP: 525-253-19-81
  • E-mail:biuro@e-telecom.pl
  • Telefon +48 22 2502548
  • FAX+48 22 2502549
  • Godziny działania sklepu9.00-17.00
Statystyka
  • Ilość produktów: 124
  • Ilość kategorii: 52
  • Ilość promocji: 0
  • Ilość nowości: 2
  • Aktualnie klientów na stronie: 5
  • Sklep odwiedziło: 953709 klientów
  • Sklep działa od: 14-02-2014
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu